Profesionální Callcentrum
a Backoffice služby

Naši operátoři jsou připraveni pečovat o vaše klienty i potenciální zákazníky.  
V Backoffice převezmeme administrativu, správu a digitalizaci dokumentů. 

Co od nás můžete očekávat?

Poskytneme skvělou zákaznickou péči, zajistíme schůzky pro vaše obchodníky.

V Backoffice vám ulehčíme od administrativních činností.

Obsloužíme všechny komunikační kanály, které vaše společnost používá.

V našem dobře vybaveném Callcentru
a Backoffice zkrátka zrealizujeme všechny
vaše požadavky. Naše služby jsou vysoce profesionální a v souladu s ESG a odpovědným sociálním přístupem.

01Telesales

Chcete oslovit nové zákazníky a zvýšit svůj prodej? Naše služby zahrnují:  

  • leadovací kampaně 
  • domlouvání schůzek pro vaše obchodníky 
  • aktivní prodej po telefonu 

Pomáháme vám efektivně přeměnit potenciální zájemce na dlouhodobé zákazníky.
Zajistíme
akviziční i retenční kampaně. 

02Telemarketing

Zajistíme sběr marketingových souhlasů, realizujeme průzkumy, monitorujeme spokojenost vašich zákazníků a získáme od nich zpětnou vazbu.

Pomáháme vám lépe porozumět potřebám vašich zákazníků i optimalizovat vaše marketingové strategie. 

03Zákaznický servis

Špičková zákaznické péče je klíčem k loajalitě zákazníků.  

  • Poskytneme přesné informace o vašich produktech a službách 
  • Poradíme jak poskytovat v nejrůznějších situacích 
  • Zajistíme dispečink 24/7 
  • Obsloužíme online chat (fyzický operátor, v reálném čase). 

Nechte kompletní zákaznickou péči na nás. Obsloužíme všechny vaše firemní komunikační kanály: telefonické linky, e-maily, online chat, SMS a další. 

04Backoffice služby

Outsourcujte k nám veškeré firemní administrativní procesy. Od klasických Backoffice služeb
až po digitalizaci dokumentů, objednávkové systémy.
 

Víte, proč outsourcovat služby Callcentra a Backoffice s OPTIMIA?

Nabízíme profesionální a cenově výhodná řešení.

01Budete v péči odborníků

Od vedoucího manažera, přes team leadery až po operátory a kolegy na Backoffice. Všichni jsou profesionálové
na svém místě, připravení poradit a realizovat vaše kampaně.
 

02Máte stálý přehled o svých kampaních

Denní nebo týdenní přehledy, náslechy hovorů, reporting v dohodnutém formátu. Vše pro to, abyste měli stále přehled o výkonu kampaní a úrovni služeb.

03Pokročilé technologie a systémy

Zadáváme data do systémů a aktivně s nimi pracujeme – vyhledáváme faktury, spravujeme saldo, vytváříme upomínky a udržujeme znalostí báze. Zvládneme, co je potřeba.

Pracujeme s Daktela, Genesis, Mluvi, View, Raynet, Pipdedrive. Zvládneme i SAP nebo Flexi IT. A jsme rovněž schopni se zaškolit na proprietární systémy klienta.  

04Bezpečně a eticky

Dodržování standardů ISO je samozřejmostí. Naše procesy a bezpečnostní opatření zaručují vysokou úroveň soukromí a zabezpečení vašich dat a veškerých předávaných informací.

Při oslovování koncových i B2B zákazníků vždy dodržujeme platnou legislativu a řídíme se etickými standardy. Chráníme tím nejen sebe, ale i Vás.

05Náhradní plnění

Jsme přímým poskytovatelem služeb v režimu náhradního plnění. Využijte této možnosti – jednoduše, výhodně
a bez starostí!
 

Zajímá vás řešení Callcentra a Backoffice?

Jsme partnerem pro optimalizaci, udržitelný růst a efektivitu vašeho podnikání

Ozvěte se nám

K zadání poptávky stačí pár údajů a rádi se s vámi spojíme.

Probereme vaše potřeby a navrhneme řešení na míru.
Ušetříme vám čas i peníze.

Nebo u nás chcete pracovat? Kontaktujte náš nabor@optimia.cz

    Jméno a příjmení *

    E-mail *

    Telefon *

    Společnost *

    IČO *

    Zpráva, dotaz, poptávka

    Antispam: Vepište číslem sedmdesát3

    Ozvěte se nám

    K zadání poptávky stačí pár údajů a rádi se s vámi spojíme.

    Probereme vaše potřeby a navrhneme řešení na míru.
    Ušetříme vám čas i peníze.

    Nebo u nás chcete pracovat? Kontaktujte náš nabor@optimia.cz

      Jméno a příjmení *

      E-mail *

      Telefon *

      Společnost *

      IČO *

      Zpráva, dotaz, poptávka

      Antispam: Vepište číslem sedmdesát3