Profesionální Callcentrum a Backoffice služby

Naši operátoři jsou připraveni pečovat o vaše klienty i potenciální zákazníky po všech stránkách. V Backoffice převezmeme administrativu, správu a digitalizaci dokumentů.

Co od nás můžete očekávat?

Zajistíme skvělou zákaznickou péči, podpoříme schůzkami vaše obchodníky. V Backoffice vám ulehčíme od veškerých administrativních činností

Obsloužíme všechny komunikační kanály, které vaše společnost používá.

V našem dobře vybaveném Callcentru a Backoffice zkrátka zrealizujeme všechny vaše požadavky. Naše služby jsou vysoce profesionální a v souladu s ESG a odpovědným sociálním přístupem.

01Kompletní zákaznická péče - omnichannel

Nechte kompletní zákaznickou péči na nás. Obsloužíme všechny firemní komunikační kanály – telefonické linky, e-maily, chat, SMS a další.

02Akviziční a retenční kampaně

Po telefonu zobchodujeme vaše služby a produkty. Přivedeme vám nové zákazníky a těm stávajícím nabídneme rozšíření spolupráce.

03Lead kampaně a obchodní schůzky

Pomůžeme vašim obchodníkům a zaplníme jejich kalendáře schůzkami. Využijeme vaši databázi, nebo dodáme naše filtrovaná data.

04Servisní linky, infolinky

Zajistíme příjem hovorů na infolinkách, objednávky na servis a podobně. Všechny požadavky spolehlivě doručíme na správné místo.

05Outsourcing Backoffice služeb

Outsourcujte k nám veškeré firemní administrativní procesy. Od klasických Backoffice služeb až po digitalizaci dokumentů, objednávkové systémy.

Víte, proč outsourcovat služby Callcentra a Backoffice s OPTIMIA?

Nabízíme profesionální a cenově výhodná řešení. Vylepšíme vaše ESG skóre.

01Nasazujeme inovativní software

Používáme DAKTELu. Umíme tedy nabídnout vše, co vaše kampaně vyžadují – telefon, SMS, e-mail, VoIP, Voicebot, Chatbot, Smart IVR a další. Do internetu jsme připojeni výkonným optickým spojem.

02Budete v péči odborníků

Od vedoucího manažera, přes teeamleadery až po operátory a backoffice kolegy. Všichni jsou profesionálové na svém místě, připravení poradit a realizovat vaše kampaně.

03Máte stálý přehled o svých kampaních

Denní nebo týdenní přehledy, náslechy hovorů, reporting v dohodnutém formátu. Vše pro to, abyste měli stále přehled o výkonu kampaní a úrovni služeb.

04Vaše data jsou v bezpečí

Dodržování standardů ISO je samozřejmostí. Naše procesy a bezpečnostní opatření zaručují vysokou úroveň soukromí a zabezpečení vašich dat a veškerých předávaných informací.

Zajímá vás řešení Callcentra a Backoffice?

Jsme partnerem pro optimalizaci, udržitelný růst a efektivitu vašeho podnikání

Ozvěte se nám

Nechte nám na sebe kontakt, stačí pár údajů a my se s vámi spojíme.

Probereme vaše požadavky a připravíme vám nabídku na míru. Nabídneme vám řešení, které šetří váš čas i peníze.

    Jméno a příjmení *

    E-mail *

    Telefon

    Společnost

    Zpráva, dotaz, poptávka

    Antispam: Vepište číslem sedmdesát3

    Ozvěte se nám

    Nechte nám na sebe kontakt, stačí pár údajů a my se s vámi spojíme.

    Probereme vaše požadavky a připravíme vám nabídku na míru. Nabídneme vám řešení, které šetří váš čas i peníze.

      Jméno a příjmení *

      E-mail *

      Telefon

      Společnost

      Zpráva, dotaz, poptávka

      Antispam: Vepište číslem sedmdesát3