Call centrum,
které uleví vaší
hlavě i peněžence
Zvládneme za vás komunikaci i reporting. Vaši zákazníci budou v dobrých rukou a vaše podnikání může růst bez omezení.








Více času na růst,
méně starostí s call centrem
Soustřeďte se na byznys
Přenechte zákaznickou komunikaci nám a mějte jistotu, že každý hovor, nabídka i objednávka je vyřízena spolehlivě a s péčí. Zákazníci dostanou rychlou odpověď a vy klid na práci.
Profesionální přístup
Náš tým operátorů, administrátorů a zkušených manažerů se postará o vaše hovory, nabídky i objednávky profesionálně a spolehlivě.
Přehled bez námahy
Rychlé a jasné reporty každý den nebo týden vám ukážou, co se děje s hovory a objednávkami, abyste měli plnou kontrolu.
Moderní nástroje
Daktela, SAP, Raynet, Pipedrive a další systémy. Přizpůsobíme se tomu vašemu, aby vše fungovalo spolehlivě.
Jak vám usnadníme práci?
Desítky služeb, jeden partner, OPTIMIA je váš deštník, pod kterým vaše firma najde od provozních starostí.
Zákaznická podpora
Zvedáme telefony, odpovídáme na e-maily, spravujeme chat i dispečink 24/7. Klienti se vždy dovolají někomu, kdo jim skutečně pomůže. Nepotřebujete techniku ani prostory.
Aktivní prodej (telesales)
Pomůžeme oslovit nové zákazníky a zvýšit obrat. Vedeme kampaně, domlouváme schůzky a voláme za vás, abyste proměnili zájemce v klienty.
Telemarketing a průzkumy
Sbíráme zpětnou vazbu, souhlasy i průzkumy, abyste přesně věděli, co zákazníci chtějí a mohli na to rychle reagovat.
Kompletní back office
Převezmeme papírování, zpracování objednávek, správu e-shopu i fakturaci, takže váš tým získá více času soustředit se na to, co je opravdu důležité.
Zákaznická podpora
Zvedáme telefony, odpovídáme na e-maily, spravujeme chat i dispečink 24/7. Klienti se vždy dovolají někomu, kdo jim skutečně pomůže. Nepotřebujete techniku ani prostory.
Aktivní prodej (telesales)
Pomůžeme oslovit nové zákazníky a zvýšit obrat. Vedeme kampaně, domlouváme schůzky a voláme za vás, abyste proměnili zájemce v klienty.
Telemarketing a průzkumy
Sbíráme zpětnou vazbu, souhlasy i průzkumy, abyste přesně věděli, co zákazníci chtějí a mohli na to rychle reagovat.
Kompletní back office
Převezmeme papírování, zpracování objednávek, správu e-shopu i fakturaci, takže váš tým získá více času soustředit se na to, co je opravdu důležité.
Chcete spolehlivé call centrum?
Začněte kliknutím zde
Unavuje vás zahlcená zákaznická podpora? Pochybujete o svém současném call centru? Vyplňte formulář a uvidíte, že se péče o klienty dá dělat profesionálně a efektivně.
Získáte jen s OPTIMIA
Provoz jako celek
Kvalita a spolehlivost
Zkušenosti i expertíza
Rodinná péče a dostupnost
Pomohli jsme 300+ zákazníkům růst a zjednodušit provoz
S námi získáte jistotu spolehlivého partnera, který ušetří čas i peníze a umožní vám soustředit se na to, co je pro váš byznys opravdu důležité.
„Spolupráce s OPTIMIA nás těší. Podporují zaměstnávání osob s postižením a vždy jsou vstřícní a spolehliví. Profesionální přístup na který rádi spoleháme“
Alena Koublová
Office manager foodora
„OPTIMIA balí naše výrobky s precizností a spolehlivostí. Vždy přesně, bez chyb a včas. Díky nim máme jistotu a klid. “
Jaroslav Kopecký
Manager SPOKAR
„OPTIMIA nám zajistila náhradní plnění pro rok 2023 a zároveň podporuje zaměstnávání lidí s postižením. Jejich úklidy jsou profesionální a kvalitní“
Ing. Jitka Mazancová
Jednatelka společnosti, AEROXON s.r.o.